משפצים? כל המידע על ייצור מקלחונים לפי מידה

אתם בעיצומו של שיפוץ, ובדיוק הגעתם לחדר הרחצה? במקום ללכת לחנות הקרובה לביתכם ופשוט לבחור מקלחון או אמבטיון מוכן, ללא מחשבה מאחורי ההחלטה, בחרו ייצור מקלחונים ואמבטיות שיתאימו לכם בול וייצרו עבורכם חדר רחצה יוקרתי.

נצלו את השיפוץ עד הסוף

שיפוץ של בית או דירה הוא תהליך מורכב מאוד – הוא כולל בתוכו הרבה החלטות, שמשפיעות בסופו של דבר על איך שהחיים שלנו יראו בדנים הקרובות, ובאיזה בית הילדים שלנו יגדלו. כשאנחנו כבר נכנסים לתהליך של שיפוץ, חשוב לנצל אותו עד הסוף ולהתאים את הכל לחזון שלנו. למשל, לבחור ייצור מקלחונים לפי מידה במקום לקנות אחד מוכן, וכן תכנון ועיצוב של אמבטיון שיהפוך את הבית שלכם לספא מפנק.

ייצור מקלחונים לפי מידה – מה זה אומר?

הכוונה היא שתוכלו לבחור מקלחונים שיעוצבו, יורכבו ויתאימו בדיוק עבור חדר הרחצה שלכם.  מקלחון או אמבטיון שהורכבו בכדי להתאים בדיוק לצורת חדר הרחצה שלכם, הגובה שלו, האווירה שנמצאת בו והפונקציונליות שאתם צריכים ממנו. כל חלק במקלחון או אמבטיון שתבחרו לייצר יתכונן למידות החלל שלכם וההתאמה בסוף תהיה מושלמת.

 

למה כדאי לכם לבחור ייצור מקלחונים לפי מידה?

בסופו של דבר, הבית שלנו הוא המקום הבטוח שלנו – אליו אנחנו חוזרים כל יום, מגדלים בו ילדים, חווים בו חוויות. חשוב שהוא יהיה מקום מרגיע ונעים, ובכדי להפוך את החלום הזה למציאות – כדאי לתכנן כל חלק שבו בצורה דקדקנית שתגרום לתוצר הסופי להרגיש יוקרתי. ייצור מקלחונים או אמבטיון לפי מידה יאפשרו לכם ליצור עבורכם חווית רחצה מדהימה, מרגיעה, ומפנקת – כל יום מחדש.

 

מה חשוב לקחת בחשבון כשמייצרים אמבטיון או מקלחון?

●    המרחב הנתון – לתכנן אמבטיון שיתאים במידותיו לחלל

●    מנגנון פתיחה – בחרו במנגנון שיהיה הכי פונקציונלי עבורכם

●    צדדי או חזיתי – בחרו בלוק שעושה לכם הכי נעים בעין

●    צבע וטקסטורה – הבחירות שלכם ישפעו על התחושה שחדר הרחצה שלכם יעניק

 

לסיכום

ייצור מקלחונים או אמבטיון הן בחירות מעולות שיאפשרו לכם לשדרג את הבית שלכם, וישפיעו על התוצר המוגמר של השיפוץ כולו. 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לדודי שמש

צריכים שירותי מכירה, התקנה ותיקון דודי שמש? המרכז לדודי שמש- שירותי מכירה, התקנה ותיקון דודי שמש עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: